Καλάθι αγορών
Καλέστε μας: +30 6972641650

Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 20€, εντός Ελλάδος

Οροι και Προϋποθέσεις

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

1. Εισαγωγή

1.1. Η σύναψη συμβάσεων πωλήσεων εξ αποστάσεως των προϊόντων σήματος “Vestimi” πραγματοποιείται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας (εφεξής «Η Ιστοσελίδα») και διέπεται από τους κάτωθι Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης.

Τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας πωλούνται απευθείας από την εταιρεία Vestimi (εφεξής «Vestimi»). Η Vestimi έχει συσταθεί και λειτουργεί νομίμως σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, με έδρα την Θεσσαλονίκη, οδός Αλεξανδρείας αρ. 89, ΤΚ 54646 με ΑΦΜ 143764377, ΔΟΥ Ζ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣκαι αριθμό ΓΕΜΗ xxxxxxxxxxx.

1.2. Η χρήση των υπηρεσιών πωλήσεων εξ αποστάσεως σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης απευθύνεται αποκλειστικά σε καταναλωτές (εφεξής «ο Πελάτης» ή συλλογικά «οι Πελάτες») ηλικίας άνω των 18 ετών (ή και νεότερους κατόπιν εγκρίσεως του νόμιμου κηδεμόνα τους), ήτοι σε φυσικά πρόσωπα που ενεργούν για σκοπούς μη σχετιζόμενους με οποιαδήποτε τυχόν εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή επαγγελματική δραστηριότητα.

1.3. Τα προϊόντα που διατίθενται προς πώληση μέσω της Ιστοσελίδας μπορούν να παραδοθούν σε μία διεύθυνση εντός Ελλάδος και Κύπρο.

1.4. Οι γλώσσες που χρησιμοποιούνται για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης μέσω της παρούσας Ιστοσελίδας είναι η Ελληνική και η Αγγλική.

1.5. Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης δημοσιεύονται στην Ιστοσελίδα για λόγους πληροφόρησης των Πελατών, αποθήκευσης και αναπαραγωγής, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

1.6. Η αγορά των προϊόντων διέπεται αποκλειστικά από τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης που δημοσιεύονται στην Ιστοσελίδα, ως ισχύουν κατά το χρόνο πραγματοποίησης της εκάστοτε πώλησης.

Η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί και/ή να συμπληρώνει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης οποτεδήποτε.

Κάθε τροποποίηση και/ή συμπλήρωση θα ισχύει μόνον για αγορές που πραγματοποιούνται μετά την ημερομηνία δημοσίευσης της νέας εκδοχής των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης.

Η αντικατάσταση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης με νέα εκδοχή αυτών συνεπάγεται αυτομάτως την μη εφαρμογή και το ανενεργό της προγενέστερης εκδοχής, ως προς τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μετά την αφαίρεση της προηγούμενης εκδοχής από την Ιστοσελίδα και επίσης σε περίπτωση που οι (προηγούμενοι) Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις Πώλησης τυγχάνουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο προσβάσιμοι και/ή διαθέσιμοι στο κοινό μέσω άλλων ιστοσελίδων πέραν της παρούσης.

2. Διαθεσιμότητα των προϊόντων

2.1. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι τα προϊόντα που προσφέρονται από την Vestimi στην Ιστοσελίδα (εφεξής «τα Προϊόντα») είναι περιορισμένα σε αριθμό και συνεπώς γνωρίζει ότι η Vestimi θα ελέγξει τη διαθεσιμότητά τους κατά το χρόνο της αγοράς.

2.2. Περιστασιακά συγκεκριμένα Προϊόντα μπορεί να μην έχουν διαθεσιμότητα. Στις περιπτώσεις αυτές, η Vestimi θα ενημερώσει αμελητί (και σε κάθε περίπτωση εντός των προθεσμιών που προβλέπονται κατωτέρω) μέσω email ότι η παραγγελία που έθεσε έχει ακυρωθεί.

Στην περίπτωση μερικής διαθεσιμότητας των παραγγελθέντων προϊόντων, ο Πελάτης θα ενημερωθεί σχετικά. Ωστόσο, ο Πελάτης συμφωνεί και αποδέχεται να λαμβάνει μόνο τα Προϊόντα που είναι διαθέσιμα, εκτός εάν έχει επιλέξει στην Ιστοσελίδα να παραλάβει όλη την παραγγελία στο σύνολό της. Σε αυτήν την περίπτωση, ο Πελάτης θα ερωτηθεί εάν επιθυμεί να λάβει μόνον τα Προϊόντα που είναι διαθέσιμα ή να ακυρώσει συνολικά την παραγγελία του.

2.3. Η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τα είδη που πωλούνται στην Ιστοσελίδα οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.

3. Διαδικασία Συναλλαγής

3.1. Κάθε προϊόν που διατίθεται προς πώληση θα εμφανίζεται στην Ιστοσελίδα ακολουθώντας το σύνδεσμο όπου εκτίθενται οι φωτογραφικές απεικονίσεις των προϊόντων, η τιμή ανά μονάδα, τα χρώματα και τα μεγέθη (κατά περίπτωση). Για τα Προϊόντα που είναι σημειωμένα ρητά στην Ιστοσελίδα ως «Προπαραγγελία» ή «Προπαραγγελθέν Προϊόν» ή ως «Εξατομικευμένα Προϊόντα» που δεν είναι ακόμα έτοιμα προς αποστολή, ο αντίστοιχος ειδικός σύνδεσμος θα εμφανίσει και τη σχετική προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσης.

3.2. Ο Πελάτης μπορεί να αγοράζει ένα ή περισσότερα Προϊόντα. Η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει κάθε στιγμή τους περιορισμούς στoν αριθμό των Προϊόντων που μπορούν να αγορασθούν από την Ιστοσελίδα.

3.3.Τα Προϊόντα που επιλέγονται από τον Πελάτη θα τοποθετούνται σε χωριστό τμήμα (εφεξής «Καλάθι Αγορών»).

Η περιγραφή των Προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των μέτρων ή των μεγεθών (κατά περίπτωση), μαζί με μία ή περισσότερες φωτογραφικές εικόνες σε ψηφιακή μορφή που να δείχνει ευκρινώς τα Προϊόντα, θα συμπεριλαμβάνεται στο Καλάθι Αγορών του Πελάτη.

3.4. Παρ’ όλο που η Vestimi συνεχώς λαμβάνει μέτρα για να εξασφαλίσει ότι οι φωτογραφίες που φαίνονται στην Ιστοσελίδα αντιπροσωπεύουν με ακρίβεια τα αρχικά προϊόντα, μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις εξαιτίας των τεχνικών χαρακτηριστικών, της ανάλυσης του χρώματος της συσκευής που χρησιμοποιείται από τον Πελάτη. Ως εκ τούτου, η Vestimi δε θα είναι υπεύθυνη για πιθανή ανεπάρκεια των γραφικών αναπαραστάσεων των Προϊόντων που εκτίθενται στην Ιστοσελίδα αν οφείλονται στους ως άνω τεχνικούς λόγους.

3.5. Για να δείτε τα Προϊόντα που έχουν επιλεγεί και την συνολική τιμή της παραγγελίας, παρακαλώ επισκεφθείτε τη σελίδα «Καλάθι Αγορών».

Πριν από την επιβεβαίωση της σχετικής παραγγελίας (εφεξής «η Παραγγελία») ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την ακρίβεια του περιεχομένου του Καλαθιού Αγορών και να συμπληρώνει την παραγγελία σύμφωνα με τις οδηγίες που προβλέπονται στην Ιστοσελίδα.

3.6. Η διαδικασία συναλλαγής ολοκληρώνεται όταν ο Πελάτης επιλέξει το σχετικό κουμπί επιβεβαίωσης της τελικής συναλλαγής (εφεξής «Κουμπί Συναλλαγής» ), το οποίο επικυρώνει την αγορά, η οποία υποβάλλεται αμέσως στην Vestimi. Αφού επιλέξει το Κουμπί Συναλλαγής, το περιεχόμενο των αγορών δεν θα μπορεί να τροποποιηθεί από την Πελάτη.

3.7. Πριν από την επιβεβαίωση της Παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιβεβαιώσει ότι έχει διαβάσει και αποδέχεται τους Γενικούς Όρους Πώλησης του παρόντος. Στο τέλος της διαδικασία συναλλαγής, ενδείκνυται ο Πελάτης να αποθηκεύει ή να εκτυπώνει τους Γενικούς Όρους Πώλησης.

3.8. Η διαδικασία συναλλαγής πρέπει να είναι πλήρως ολοκληρωμένη, οποιαδήποτε αποτυχία ολοκλήρωσής της σημαίνει ότι η Παραγγελία δεν μπορεί να υποβληθεί στην Vestimi.

3.9.Κάθε Παραγγελία, καθώς και τα δεδομένα του Πελάτη που απαιτούνται για τη συναλλαγή θα αποθηκεύονται από την Vestimi για το χρονικό διάστημα που προβλέπεται και σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες νόμους. Κάθε χρήση των δεδομένων του Πελάτη για λόγους που δεν αφορούν στην συναλλαγή θα υπόκεινται στη σχετική προηγούμενη και ρητή συγκατάθεση του Πελάτη σύμφωνα με τους όρους που αναγράφονται στη «Δήλωση της Πολιτικής Απορρήτου» που αναγράφεται στην Ιστοσελίδα.

3.10. Οι Πελάτες που έχουν εγγραφεί για να συνδεθούν στη συγκεκριμένη περιοχή της Ιστοσελίδας μπορούν να ελέγχουν την πορεία της Παραγγελίας συνδεόμενοι στην περιοχή αυτή και εισερχόμενοι στη σελίδα “Οι Παραγγελίες μου».

3.11. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι είναι υπεύθυνος/η για την ακρίβεια και την αλήθεια των δεδομένων που εισάγει στην Ιστοσελίδα ή που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά την ώρα της συναλλαγής.

3.12. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι στην Ιστοσελίδα μπορεί ακόμη να έχει τη δυνατότητα:

  • να προπαραγγείλει μια σειρά Προϊόντων πριν από την εμπορική προώθηση ή διανομή τους και τοποθέτηση στην αγορά, και
  • να παραγγείλει Προϊόντα που επιθυμεί να το εξατομικεύσει μόνιμα προσθέτοντας μη αφαιρέσιμες προσαρμογές σύμφωνα με τις μεθόδους που αναφέρονται στην Ιστοσελίδα (για παράδειγμα μέσω θερμοτυπίας).

Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι τα εν λόγω Προϊόντα δεν είναι ακόμη διαθέσιμα για παράδοση κατά τη στιγμή υποβολής της σχετικής Παραγγελίας. Τα Προϊόντα που μπορεί να προπαραγγελθούν από τους Πελάτες προσδιορίζονται σαφώς και επισημαίνονται στην Ιστοσελίδα με τη διατύπωση «Προπαραγγελία» ή «Προπαραγγελθέν Προϊόν», και τα Προϊόντα που μπορεί να εξατομικεύονται από τους Πελάτες σαφώς προσδιορίζονται και φέρουν ένδειξη στην Ιστοσελίδα μέσω της διατύπωσης «Εξατομικευμένα Προϊόντα».

3.13. Ο Πελάτης αναγνωρίζει και συμφωνεί ότι εάν παραγγείλει ένα Προϊόν, και/ή παραγγείλει ένα Εξατομικευμένο Προϊόν, η αντίστοιχη τιμή που αναγράφεται στην Ιστοσελίδα και απεικονίζεται στo τμήμα Καλάθι Αγορών θα χρεώνεται προκαταβολικά στον Πελάτη τη στιγμή της παραλαβής του Email επιβεβαίωσης, όπως ορίζεται στην κάτωθι παράγραφο 4.2, μολονότι το Προπαραγγελθέν Προϊόν και το Εξατομικευμένο Προϊόν δεν είναι έτοιμα προς αποστολή εκείνη τη χρονική στιγμή.

Το Προπαραγγελθέν Προϊόν και το Εξατομικευμένο Προϊόν θα παραδοθούν στον Πελάτη εντός της αντίστοιχης προβλεπόμενης ημερομηνίας που αναφέρεται στην περιγραφή της σελίδας του Προϊόντος.

Σε περίπτωση που η Παραγγελία που έχει υποβληθεί από τον Πελάτη περιλαμβάνει και ένα ή περισσότερα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και/ή Εξατομικευμένα Προϊόντα εκτός των ήδη διαθέσιμων Προϊόντων, όλες οι αντίστοιχες τιμές όσον αφορά την εν λόγω Παραγγελία θα χρεωθούν προκαταβολικά στον Πελάτη κατά τη στιγμή της παραλαβής του Email Επιβεβαίωσης, ακόμη και εάν τα εν λόγω Προπαραγγελθέντα και Εξατομικευμένα Προϊόντα παραδοθούν κατά τις αντίστοιχες προβλεπόμενες ημερομηνίες που αναφέρονται στην περιγραφή των σελίδων του Προϊόντος.

3.14. Οιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση ως προς την πληρωμή, παράδοση και επιβεβαίωση των Προπαραγγελθέντων Προϊόντων και των Εξατομικευμένων Προϊόντων αναφέρεται κατωτέρω στις αντίστοιχες παραγράφους.

3.15. Ο Πελάτης αναγνωρίζει και συμφωνεί ότι, εκτός από όσα προβλέπονται ειδικώς στο παρόν για τα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και τα Εξατομικευμένα Προϊόντα, οι άλλες παράγραφοι αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης θα έχουν εφαρμογή και στα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και Εξατομικευμένα Προϊόντα.

4. Εκτέλεση της Σύμβασης

4.1. Κατά την επιβεβαίωση της Παραγγελίας, η Παραγγελία υποβάλλεται στην Vestimi για επεξεργασία, και δεν μπορεί να τροποποιηθεί περαιτέρω ή να ακυρωθεί. Η Vestimi θα επεξεργάζεται την Παραγγελία που έχει υποβληθεί από τον Πελάτη μόνο εφόσον έχει δεόντως ολοκληρωθεί εφόσον δεν αναφέρονται λάθη στην Ιστοσελίδα.

Mετά την υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα λαμβάνει αμελητί ένα e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι η Vestimi έχει λάβει την Παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν σημαίνει ότι η Παραγγελία έχει γίνει αποδεκτή. Η αποδοχή της Παραγγελίας από την Vestimi και η σύναψη της σύμβασης θα συντελεστεί όπως περιγράφεται στην παράγραφο 4.2. κατωτέρω.

4.2. Η Σύμβαση μεταξύ της Vestimi και του Πελάτη θα θεωρείται ότι έχει εκτελεστεί εφόσον ο Πελάτης λαμβάνει ένα ή περισσότερα email επιβεβαίωσης της συναλλαγής από την Vestimi (στο εξής Εmail Επιβεβαίωσης).

Το Εmail Επιβεβαίωσης θα αποστέλλεται στη διεύθυνση που υποδεικνύει ο Πελάτης στη φόρμα παραγγελίας και θα περιλαμβάνει τη σχετική επιβεβαίωση, καθώς και μία περίληψη των όρων της Πώλησης, όπως: την περιγραφή του Προϊόντος και τα βασικά του χαρακτηριστικά, την συνολική τιμή της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, διεύθυνση παραπόνων, πληροφορίες για υπηρεσίες μετά την πώληση, καθώς και το δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη και την άσκησή του.

4.3. Η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την Παραγγελία που έχει υποβληθεί από τον Πελάτη στις εξής περιπτώσεις: :

α)  τα Προϊόντα που περιλαμβάνονται στην Παραγγελία δεν είναι διαθέσιμα παρά τα όσα ισχύουν για τα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα.
β)  Υπάρχει ένδικη διαφορά μεταξύ της Vestimi και του Πελάτη, που προκύπτει από προηγούμενη Παραγγελία.
γ)  Ο Πελάτης έχει παραβιάσει τους Γενικούς Όρους της Πώλησης σε προηγούμενες περιπτώσεις ή δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από αυτούς.
δ)  προκύπτει ότι ο Πελάτης αγοράζει τα Προϊόντα με σκοπό να τα μεταπωλήσει ή να τα πωλήσει για εμπορικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς.
ε)  ο Πελάτης έχει εμπλακεί ή είναι ύποπτος για παράνομες ή δόλιες δραστηριότητες.

Σε τέτοιες τις περιπτώσεις, η Vestimi οφείλει να ενημερώνει τον Πελάτη με email εντός 30 ημερών από την ημέρα λήψης της Παραγγελίας για την ακύρωση της συγκεκριμένης Παραγγελίας. Στις περιπτώσεις αυτές, θα θεωρείται ότι καμία Παραγγελία δεν έχει γίνει αποδεκτή από την Vestimi .

4.4. Στην περίπτωση μερικής διαθεσιμότητας των Προϊόντων, εάν ο Πελάτης έχει επιλέξει να παραλάβει όλη την Παραγγελία ως σύνολο, θα ερωτηθεί εάν επιθυμεί να παραλάβει τα Προϊόντα που είναι διαθέσιμα ή να ακυρώσει πλήρως την Παραγγελία. Εάν η ακύρωση είναι μόνο μερική, ο Πελάτης θα χρεώνεται μόνο την τιμή των Προϊόντων που πράγματι αγοράσθηκαν.

Ο Πελάτης συμφωνεί και αποδέχεται να παραλαμβάνει μόνο τα Προϊόντα που είναι διαθέσιμα, εκτός εάν έχει επιλέξει στην Ιστοσελίδα να παραλάβει όλη την Παραγγελία ως σύνολο.

5. Τιμή και Τρόπος Πληρωμής

5.1. Οι τιμές όλων των Προϊόντων που διατίθενται προς πώληση στην Ιστοσελίδα συμπεριλαμβάνουν το ΦΠΑ.

5.2. Οι σχετικές τιμές θα εμφανίζονται σε Ευρώ.

5.3. Η συνολική τιμή που εμφανίζεται στο Καλάθι Αγοράς συμπεριλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, τα οποία θα πρέπει να αναγράφονται ξεχωριστά. Σε κάθε περίπτωση, η Vestimi θα αναζητήσει τηρητή συγκατάθεση του Πελάτη για οποιαδήποτε επιπλέον χρέωση.

5.4. Οι τιμές που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα και αναγράφονται στο Καλάθι Αγοράς κατά την επιβεβαίωση της Παραγγελίας από τον Πελάτη με την επιλογή του Κουμπιού Αγοράς θα χρεώνονται στον Πελάτη, εφόσον τα παραγγελθέντα Προϊόντα είναι διαθέσιμα εκείνη τη στιγμή, εκτός από την Παραγγελία που περιλαμβάνει τα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και/ή τα Εξατομικευμένα Προϊόντα για τα οποία το αντίστοιχο ποσό θα χρεωθεί προκαταβολικά σύμφωνα με το ακόλουθο άρθρο 5.6, ακόμη και εάν δεν είναι ακόμα έτοιμα προς αποστολή εκείνη τη χρονική στιγμή

Η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές των Προϊόντων που διατίθενται προς πώληση στην Ιστοσελίδα οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση.

5.5. Η Vestimi δέχεται μόνο πιστωτικές κάρτες και άλλες μεθόδους πληρωμής μόνον εφόσον αναφέρονται ρητώς στην Ιστοσελίδα.

5.6. Όσον αφορά στις πληρωμές με πιστωτική κάρτα, ο Πελάτης επιβεβαιώνει και εγγυάται ότι είναι ο/η κάτοχος της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιείται για τη συναλλαγή, καθώς και την ακρίβεια όλων των σχετικών δεδομένων που έχουν εισαχθεί κατά το χρόνο της συναλλαγής, όπως : αριθμός πιστωτικής κάρτας, ημερομηνίας λήξης, και (κατά περίπτωση), κωδικός ασφαλείας.

Τα ποσά της συναλλαγής θα χρεώνονται στον Πελάτη μόνο μετά από:

(i) την επαλήθευση των δεδομένων της πιστωτικής κάρτας, (ii) την απόδειξη της εταιρείας που έχει εκδώσει την πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε από τον Πελάτη βάσει εξουσιοδότησης άμεσης χρέωσης, και (iii) επιβεβαίωση της Vestimi ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο και σε κάθε περίπτωση, αφού η Παραγγελία είναι έτοιμη προς επεξεργασία.

Τόσο για τις Παραγγελίες που περιλαμβάνουν μόνο Προπαραγγελθέντα Προϊόντα ή Εξατομικευμένα Προϊόντα όσο για τις Παραγγελίες που περιλαμβάνουν και Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και/ή Εξατομικευμένα Προϊόντα, το συνολικό ποσό της συναλλαγής θα χρεωθεί για όλα τα Προϊόντα – ήτοι τα Προϊόντα εκείνα που είναι ήδη διαθέσιμα εκείνη τη χρονική στιγμή, και τα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και/ή τα Εξατομικευμένα Προϊόντα που δεν έχουν ακόμη αποσταλεί εκείνη τη χρονική στιγμή – τη στιγμή του Email Επιβεβαίωσης.

5.7. Για τους σκοπούς της πληρωμής μέσω άλλων παρόχων υπηρεσιών πληρωμής, ο Πελάτης επιβεβαιώνει και εγγυάται ότι είναι ο κύριος του λογαριασμού που χρησιμοποιείται για τη συναλλαγή. Οι Πελάτες θα χρεώνονται μόνο το σχετικό ποσό της συναλλαγής μετά από τη λήψη του Email Επιβεβαίωσης από την Vestimi.

5.8. Τα αγορασθέντα Προϊόντα θα αποστέλλονται μόνο μετά από έγκαιρη πληρωμή του ποσού που οφείλει ο Πελάτης. Στην περίπτωση κατά την οποία ο Πελάτης δεν μπορεί να χρεωθεί τα ποσά που οφείλει για οποιοδήποτε λόγο, η διαδικασία πώλησης θα τερματίζεται αυτομάτως και η πώληση θα ακυρώνεται και ο Πελάτης θα ειδοποιείται σχετικώς.

5.9. Στην περίπτωση κατά την οποία ένα ή περισσότερα Προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα και ο Πελάτης έχει αποφασίσει να μην ακυρώσει εν όλω την παραγγελία, θα πρέπει να χρεωθεί την τιμή των διαθέσιμων Προϊόντων και όλα τα πιθανά έξοδα αποστολής.

6. Διανομή

6.1. Ο Πελάτης θα παραλάβει όλη την Παραγγελία σε μία και μόνο αποστολή. Τα προϊόντα θα διανέμονται στη διεύθυνση που υποδεικνύεται από των Πελάτη στην Παραγγελία. Η υπογραφή του Πελάτη θα ζητείται κατά την παράδοση των Προϊόντων.

6.2. Για λόγους ασφαλείας, η Vestimi δε θα επεξεργάζεται καμία παραγγελία απευθυνόμενη στο ταχυδρομείο και δεν θα δέχεται καμία παραγγελία που να μην επιτρέπει την ταυτοποίηση του φυσικού προσώπου που φέρεται να είναι ο παραλήπτης της παραγγελίας καθώς και τη σχετική διεύθυνση.

6.3. Τα Προϊόντα που διατίθενται προς πώληση στην Ιστοσελίδα θα μπορούν να να διανέμονται στις διευθύνσεις των χωρών που αναφέρονται ανωτέρω (κεφάλαιο 1.3). Ενόψει των προαναφερθέντων, κάθε Παραγγελία που περιλαμβάνει διανομή εκτός αυτών των χωρών θα απορρίπτεται αυτομάτως κατά την επεξεργασία της Παραγγελίας.

6.4. Στην περίπτωση κατά την οποία ο Πελάτης βαρύνεται με έξοδα αποστολής, τα έξοδα αυτά θα πρέπει να αναφέρονται ρητώς και χωριστά από οποιοδήποτε άλλο έξοδο ή δαπάνη κατά τη συμπλήρωση της Παραγγελίας πριν από την επιλογή του «Κουμπιού Αγοράς».

6.5. Σε συμμόρφωση με το ισχύον δίκαιο, το χρονικό όριο εντός του οποίου η Vestimi υποχρεούται να διανείμει τα αγορασθέντα Προϊόντα, είναι 30 (τριάντα) μέρες από την ημερομηνία της σύναψης της σύμβασης, με εξαίρεση τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας

Σε κάθε περίπτωση κατά την οποία η αντίστοιχη Παραγγελία αφορά τα Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και/ή τα Εξατομικευμένα Προϊόντα, η ημερομηνία παράδοσης δεν θα ξεπερνάει τις 30 ημέρες και η Vestimi θα διανείμει τα Προϊόντα αυτά κατά τις αντίστοιχες προβλεπόμενες ημερομηνίες ή κατά το προβλεπόμενο χρονικό διάστημα που έχει συμφωνηθεί με τον Πελάτη, όπως παρουσιάζεται στον Πελάτη στην περιγραφή της σελίδας του Προϊόντος.

6.6. Στην περίπτωση κατά την οποία η Vestimi δεν παραδώσει τα Προϊόντα εντός του ως άνω χρονικού ορίου, ο Πελάτης μπορεί να απαιτήσει από την Vestimi να παραδώσει τέτοια Προϊόντα εντός ενός πρόσθετου χρονικού ορίου ενδεικνυόμενου κατά τις περιστάσεις, σύμφωνα με το ισχύον δίκαιο.

Ο Πελάτης σε κάθε περίπτωση διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση εάν το παραγγελθέν προϊόν δεν παραδοθεί εντός του προβλεπόμενου πρόσθετου χρονικού ορίου.

6.7. Η Vestimi έχει το δικαίωμα να χωρίσει την Παραγγελία σε περισσότερες αποστολές, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των Προϊόντων για διανομή, και ο Πελάτης θα παραλάβει τα Προϊόντα ξεχωριστά μόλις είναι διαθέσιμα προς αποστολή, εκτός εάν έχει επιλέξει στην Ιστοσελίδα να παραλάβει την Παραγγελία ως σύνολο. Η Vestimi έχει τη δυνατότητα είτε να χρεώσει τον Πελάτη για τα Προϊόντα όπως και όποτε αυτά αποστέλλονται είτε ως ενιαία πληρωμή.

6.8. Μόλις το αγορασθέν Προϊόν αποσταλεί, ο Πελάτης λαμβάνει email στη διεύθυνση που αναγράφεται στην παραγγελία. Το email αυτό πρέπει να περιλαμβάνει κωδικό παρακολούθησης της αποστολής και ένα σύνδεσμο που θα επιτρέπει στον Πελάτη να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο στην πορεία της διανομής. Η Εξυπηρέτηση Πελατών της Vestimi Customer Service θα παρέχει την απαιτούμενη βοήθεια σε οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί σχετικά με τη διανομή. Οι Πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Vestimi στο ακόλουθο email: [email protected].

6.9. Εναλλακτικά, αντί για διανομή με κούριερ, ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει να παραλάβει τα αγορασθέντα Προϊόντα κατευθείαν από το κατάστημα, το οποίο θα επιλέξει στην Ιστοσελίδα κατά το χρόνο της αγοράς, υπό τον όρο η αντίστοιχη Παραγγελία να μην περιλαμβάνει Προπαραγγελθέντα Προϊόντα και/ή Εξατομικευμένα Προϊόντα. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δεν παραλάβει τα Προϊόντα εντός 30 (τριάντα) ημερών από τη λήψη του email που τον/την ενημερώνει ότι το Προϊόν είναι διαθέσιμο προς παραλαβή, η συναλλαγή μπορεί να ακυρωθεί από την Vestimi. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης ενημερώνεται με email για την ακύρωση και αποζημιώνεται για το ποσό που έχει καταβάλει.

6.10. Ο Πελάτης φέρει τον κίνδυνο της απώλειας ή της ζημίας του Προϊόντος από τη στιγμή που εκείνος/η ή κάποιος τρίτος που έχει οριστεί από τον Πελάτη, εκτός από τον μεταφορέα, έχει στην κατοχή του αυτά τα προϊόντα.

Στην περίπτωση, ωστόσο, που η απώλεια ή η ζημιά στο Προϊόν λαμβάνει χώρα πριν από την παραλαβή από τον Πελάτη ή από το τρίτο πρόσωπο που έχει ορίσει ο Πελάτης, η Vestimi αποζημιώνει τον Πελάτη για όποιο ποσό τυχόν κατέβαλε.

7. Συμμόρφωση Προϊόντος

7.1. Κατά το χρόνο της παραλαβής, ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει τα Προϊόντα ώστε να διακριβώσει ότι αντιστοιχούν στα είδη που παραγγέλθηκαν και ότι δεν εμφανίζουν κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη συμμόρφωσης. Η πώληση των προϊόντων Vestimi υπόκειται σε νομικές εγγυήσεις που προβλέπονται σύμφωνα με τους εφαρμοστέους νόμους, καθώς και πρόσθετες συμβατικές εγγυήσεις που ενδεχομένως παρέχονται υπέρ του Πελάτη.

7.2. Σε περίπτωση της ύπαρξης κατασκευαστικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συμμόρφωσης, ο Πελάτης, δικαιούται να απαιτήσει την αποκατάσταση της συμμόρφωσης των Προϊόντων είτε μέσω επισκευής είτε μέσω αντικατάστασης του Προϊόντος, δωρεάν, εκτός αν η αποκατάσταση που ζητείται είναι αντικειμενικά αδύνατη ή εξαιρετικά επαχθής σε σχέση με άλλη αποκατάσταση. Εάν οποιαδήποτε από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στο νόμο συντρέχει, ο Πελάτης, μπορεί να ζητήσει προσήκουσα μείωση της τιμής ή την καταγγελία της σύμβασης και επακόλουθη αποζημίωση του τιμήματος που καταβλήθηκε. Είναι κατανοητό ότι ο Πελάτης χάνει αυτό το δικαίωμα, εάν δεν γνωστοποιήσει στην Vestimi την έλλειψη συμμόρφωσης του Προϊόντος εντός δύο (2) μηνών από την ημερομηνία που ανακαλύφθηκε το ελάττωμα. Σε κάθε περίπτωση η Vestimi ευθύνεται μόνο για έλλειψη συμμόρφωσης που διαπιστώθηκε εντός δύο (2) ετών από την παράδοση του αντίστοιχου Προϊόντος.

7.3. Για να γνωστοποιήσουν την ύπαρξη ελαττωμάτων του προϊόντος και για να απαιτήσουν μία από τις λύσεις που αναφέρονται παραπάνω, οι Πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με την Vestimi στις διευθύνσεις της παραγράφου 12 κατωτέρω.

8. Επιστροφές- Υπαναχώρηση

8.1. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την παράδοση ή παραλαβή των Προϊόντων, με εξαίρεση τα Εξατομικευμένα Προϊόντα. Για το χωρισμό τον Παραγγελιών, το σχετικό χρονικό όριο πρέπει να ξεκινάει από την ημέρα παράδοσης ή παραλαβής του τελευταίου Προϊόντος.

 

8.2. Για να ασκήσουν το δικαίωμα υπαναχώρησης, οι Πελάτες μπορούν να στείλουν στην Vestimi email στο [email protected], με αναφορά στον αριθμό παραγγελίας.

8.3. Στην περίπτωση κατά την οποία ο Πελάτης συμμορφώνεται με τη διαδικασία που προβλέπεται στην ως άνω παράγραφο, τα Προϊόντα που πρέπει να επιστραφούν αποστέλλονται στον Πελάτη. Στην περίπτωση κατά την οποία, ωστόσο, ο Πελάτης δε συμμορφώνεται με τη διαδικασία αυτή, ο Πελάτης θα βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής, ενώ θα φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια, κλοπή, ζημία ή καθυστέρηση.

8.4. Η διεύθυνση προς την οποία τα Προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν, θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στον Πελάτη μέσω επικοινωνίας στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

8.5. O Πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή των Προϊόντων για τα οποία έχει ασκήσει το σχετικό δικαίωμα υπαναχώρησης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε οποιαδήποτε περίπτωση, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία που η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης γνωστοποιείται στην Vestimi .

8.6. Τα Προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παραδόθηκαν. Δηλαδή, ο Πελάτης θα πρέπει να εξασφαλίσει ότι τα Προϊόντα είναι ακέραια και ολόκληρα, ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, φθαρεί ή υποστεί ζημιά με οποιονδήποτε τρόπο και ότι έχουν επιστραφεί στην αρχική τους συσκευασία, μαζί με όλες τις ετικέτες με τις οποίες παρελήφθησαν. Στην περίπτωση που ένα Προϊόν έφερε ετικέτα ασφαλείας, η επιστροφή του Προϊόντος αυτού δεν θα γίνει αποδεκτή εάν η αρχική ετικέτα ασφαλείας έχει αφαιρεθεί, σπάσει ή καταστραφεί. Ο Πελάτης ενημερώνεται επίσης ότι, για λόγους ασφαλείας και υγιεινής, τα αρώματα δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν εάν η σφράγιση κελοφάνης και η αρχική συσκευασία έχουν ανοιχτεί, καταστραφεί, τροποποιηθεί ή αφαιρεθεί.

Η Vestimi θα ελέγχει τη συσκευασία και τις συνθήκες υπό τις οποίες κάθε Προϊόν επιστρέφεται, με την ουσιαστική ακεραιότητα να συνιστά αναγκαία προϋπόθεση για την ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα απόρριψης της επιστροφής Προϊόντων που έχουν υποστεί ζημία ή χειροτέρευση, έχουν υποστεί λεκέδες ή φαίνεται να βρίσκονται σε κατάσταση που χωρίς αμφιβολία δείχνει ότι έχουν χρησιμοποιηθεί για σκοπούς άλλους από εκείνους που θεωρούνται αυστηρώς απαραίτητοι για τη διακρίβωση της φύσης και των χαρακτηριστικών του αγορασθέντος Προϊόντος από τον Πελάτη. Στην περίπτωση κατά την οποία η επιστροφή απορριφθεί η Vestimi θα στέλνει ειδική ειδοποίηση στον Πελάτη, διατηρώντας, επίσης, το δικαίωμα να διεκδικήσει αποζημίωση για οποιαδήποτε ζημία αποδίδεται στη συμπεριφορά του Πελάτη.

8.7. Η Vestimi θα πρέπει να επιστρέφει οποιαδήποτε οφειλόμενα ποσά για τα Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία γνωστοποιήθηκε στην Vestimi η άσκηση από τον Πελάτη του δικαιώματος υπαναχώρησης. Στην περίπτωση κατά την οποία, η Vestimi διατηρεί το δικαίωμα να παρακρατήσει την επιστροφή είτε μέχρι την παραλαβή και την επαλήθευση του Προϊόντος είτε μέχρι να αποδειχθεί ότι το Προϊόν έχει επιστραφεί δεόντως και σε άθικτη κατάσταση, ανάλογα με το πιο από τα δύο συμβαίνει πρώτο. Η προαναφερόμενη επιστροφή πρέπει να γίνεται με την πιστωτική εγγραφή του ποσού που πλήρωσε ο Πελάτης, εκτός αν υπάρχει διαφορετική συμφωνία με τον Πελάτη και υπό τον όρο ότι δεν επιβαρύνεται με έξοδα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της εν λόγω επιστροφής. Η Vestimi ενημερώνει τον Πελάτη με email για την επιστροφή του ποσού.

8.8. Η Vestimi δεν έχει την υποχρέωση να επιστρέψει τα έξοδα αποστολής των Προϊόντων στην περίπτωση κατά την οποία ο Πελάτης έχει επιλέξει συγκεκριμένη μέθοδο αποστολής, διαφορετική από την καθιερωμένη που προσφέρεται από την Vestimi.

8.9. Η επιστροφή των Προϊόντων σύμφωνα με το εν λόγω κεφάλαιο επιτρέπεται μόνο σχετικά με αγορές που λαμβάνουν χώρα στην Ιστοσελίδα.

8.10. Δεδομένου ότι τα Εξατομικευμένα Προϊόντα είναι προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί μόνιμα, και εξατομικευθεί ειδικά για τον Πελάτη, και η αρχική τους κατασκευή ουδόλως μπορεί να αποκατασταθεί, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί από τον Πελάτη για τα Εξατομικευμένα Προϊόντα. Κατά συνέπεια, οι όροι που περιέχονται στην παρούσαπαράγραφο 8 δεν εφαρμόζονται στα Εξατομικευμένα Προϊόντα, καθώς εξυπακούεται ότι η εξαίρεση των Εξατομικευμένων Προϊόντων από το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν θίγει την εφαρμογή των νομικών εγγυήσεων, όπως προβλέπονται στην ως άνω παράγραφο 7, ακόμη και στα εν λόγω Προϊόντα.

9. Περιορισμός Ευθύνης

9.1. Εκτός από την περίπτωση δόλου ή βαριάς αμέλειας, η Vestimi δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση έναντι του Πελάτη για οποιαδήποτε έμμεση ή παρεπόμενη ζημία που μπορεί να προκύψει από την αγορά των Προϊόντων που διατίθενται προς πώληση στην Ιστοσελίδα.

10. Αυθεντικότητα Προϊόντων και Πνευματικά Δικαιώματα

10.1. Η Vestimi εγγυάται την αυθεντικότητα και την υψηλή ποιότητα Όλων των Προϊόντων που διατίθενται προς πώληση στην Ιστοσελίδα.

10.2. Το σήμα της Vestimi, καθώς και όλα τα απεικονιστικά και μη σήματα και, γενικότερα, όλα τα σήματα, οι απεικονίσεις, οι εικόνες, τα λογότυπα είναι και παραμένουν αποκλειστική ιδιοκτησία της Vestimi. Η αναπαραγωγή, εν όλω ή εν μέρει, η τροποποίηση, η παραποίηση τέτοιων σημάτων, απεικονίσεων, εικόνων ή λογοτύπων για οποιοδήποτε λόγο και με οποιοδήποτε τρόπο, απαγορεύονται αυστηρά.

11. Ένδικες Διαφορές

11.1. Οι Γενικοί Όροι Πώλησης του παρόντος διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και θα πρέπει να ερμηνεύονται αναλόγως

11.2. Στην περίπτωση κατά την οποία μία διαφορά ανακύπτει από την ερμηνεία ή/και την εφαρμογή των Γενικών Όρων πώλησης του παρόντος, το Δικαστήριο του τόπου όπου έχει την κατοικία του ή τη διαμονή του ο Πελάτης, εάν βρίσκεται στην Ελλάδα έχει αποκλειστική και υποχρεωτική δικαιοδοσία. Στην περίπτωση κατά την οποία η έδρα ή η κατοικία του Πελάτη βρίσκεται στην Ελλάδα, ο Πελάτης δικαιούται να επιλέξει να εισάγει τη διαφορά είτε στο Δικαστήριο όπου έχει την έδρα ή την κατοικία του είτε σε δικαστήριο της Αθήνας. Εναλλακτικά, ο πελάτης, μπορεί να επιλέξει μία διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς που προβλέπεται σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους, όπως η πλατφόρμα που παρέχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διαθέσιμη στην ιστοσελίδα http://ec.europa.eu/odr.

12. Στοιχεία Επικοινωνίας

12.1. Για κάθε παράπονο, πρόσθετη πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την Ιστοσελίδα ή τη διαδικασία αγοράς και σε κάθε περίπτωση για κάθε πληροφορία ή/και διευκρίνιση σχετικά με τους Όρους Πώλησης του παρόντος, οι Πελάτες μπορούν να στείλουν email στην παρακάτω διεύθυνση: [email protected] ή να επικοινωνήσουν στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Αλεξανδρείας 89, 54646 Θεσσαλονίκη, Ελλάδα ή να καλέσουν στον αριθμό μας +30 6972641650 από 9:00πμ έως 18:00μμ

Δωρεάν αποστολή εντός Ελλάδας

Για όλες τις παραγγελίες άνω 20€

Εύκολες επιστροφές εντός 30 ημερών

Εγγύηση επιστροφής χρημάτων εντός 30 ημερών

Εγγύηση προϊόντων

Όλα τα προϊόντα μπορούν να σταλούν με εγγύηση παραλαβής