FAQ's
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις
- Το Vestimi.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δραστηριοποιείται στο χώρο της γυναικείας μόδας με ρούχα για όλες τις ώρες!
- Πλοηγηθείτε στις κατηγορίες μας ή δοκιμάστε την αναζήτηση για να βρείτε αυτό που ψάχνετε.
- Αφού βρείτε το προιόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το βάλετε στο καλάθι αγορών σας χρησιμοποιόντας τα ενδεικτικά κουμπιά.
- Για να μεταβείτε στο καλάθι αγορών σας πατήστε στην περιοχή ΚΑΛΑΘΙ στο πάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας μας.
- Εκεί, μπορείτε να επιβεβαιώσετε τα αντικείμενα και τις ποσότητες που επιθυμείτε, όπως επίσης να επιλέξετε και τρόπο πληρωμής για την παραγγελία σας.
- Αφού σιγουρευθείτε ότι όλα είναι εντάξει μπορείτε να προβείτε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο λογαριασμό σας, εαν έχετε ξανά παραγγείλει από το κατάστημα μας, ή να δημιουργήσετε επί τόπου νέο λογαριασμό.
- Μπορείτε επίσης να κάνετε τις αγορές σας σαν επισκέπτης. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν θα ανοίξει καρτέλα πελάτη στο site μας και τα στοιχεία που θα εισάγετε θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την αποστολή της συγκεκριμένης παραγγελίας.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να σας αποσταλεί η παραγγελία και πατήστε το κουμπί “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ”.
- Εάν επιλέξατε τρόπο πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα για να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.
Ναι!
- Ακολουθούμε όλα τα τελευταία SSL & GDPR πρωτόκολλα.
- Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι κρυπτογραφημένα στη βάση δεδομένων μας και μπορείτε να ζητήσετε διαγραφή τους, ανά πάσα στιγμή.
- Επίσης, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορά ως “Επισκέπτης”. Έτσι τα προσωπικά σας δεδομένα (εκτός αυτών που χρειάζονται για την αποστολή) δεν θα αποθηκευτούν στον Server μας.
- Πρώτ’απ’όλα, τα δεδομένα σας θα είναι κρυπτογραφημένα στη βάση δεδομένων μας, οπότε θα είναι ασφαλή.
- Εφόσον τα στοιχεία σας είναι αποθηκευμένα, οι επόμενες παραγγελίες σας μπορούν να ολοκληρωθούν με 1-2 κλικ.
- Δεν θα σας ενοχλήσουμε με emails, εκτός αν έχετε επιλέξει ενημέρωση με Newsletter.
- Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής του Vestimi.gr είναι τρείς:
- Αντικαταβολή
Πληρώστε στην πόρτα σας χωρίς πιστωτική κάρτα ή άλλη ηλεκτρονική / τραπεζική συναλλαγή όταν παραλάβετε την παραγγελία σας. Σε αυτήν την περίπτωση, επιβαρύνεστε με επιπλέον 2€ κόστος αντικαταβολής. - Πιστωτική κάρτα μέσω Eurobank
Πληρώστε προκαταβολικά και με ασφάλεια για την παραγγελία σας με οποιαδήποτε πιστωτική κάρτα μέσω του Ελληνικού Eurobank e-commerce, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση σε σας. - Μπορείτε ακόμα να καταθέσετε τα λεφτά της παραγγελίας στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Σε αυτήν την περίπτωση, τυχόν έξοδα εμβάσματος θα πρέπει να πληρωθούν από εσάς. Η παραγγελία θα αποσταλλεί όταν δούμε την κατάθεση σας στον λογαριασμό μας. Αν η πληρωμή δεν ολοκληρωθεί σε 5 εργάσιμες ημέρες και δεν επικοινωνήσετε μαζί μας για παράταση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
- Τα πακέτα μας φέυγουν στις 17:00 κάθε μέρα.
- Αν η παραγγελία σας γίνει μέχρι τις 16:00 και εφόσον μένετε σε μεγάλο αστικό κέντρο στην ηπειρωτική Ελλάδα, θα σας τα στείλουμε την ίδια ημέρα και θα τα παραλάβετε την επομένη εργάσιμη ημέρα.
- Φυσικά, εφόσον δεν χρησιμοποιούμε δικά μας μεταφορικά μέσα αλλά courier, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την ημέρα άφιξης. Ο κανόνας όμως είναι ο παραπάνω.
- Για ειδικές περιπτώσεις -όπως π.χ. παράδοση Σαββάτου- επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
- Σαν κανόνα δεν κάνουμε κρατήσεις.
- Παρ’όλ’αυτά, κατόπιν συνεννόησης μαζί μας, μπορούμε να σας στείλουμε την παραγγελία σας μέχρι και μία εβδομάδα μετά τη δημιουργία της.
- Για παραλαβή από το κατάστημα, έχετε μία εβδομάδα καιρό για να την παραλάβετε.
- Ναι! Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί σε οποιοδήποτε στάδιο της, μέχρι πριν την ώρα της συσκευασίας (περίπου μεχρι τις 15:00 καθημερινές).
- Όσο νωρίτερα μπορείτε, επικοινωνήστε μαζί μας με οποιονδήποτε από τους τρόπους επικοινωνίας (πιο άμεσο και γρήγορο είναι το τηλέφωνο τις ώρες λειτουργίας) και θα την ακυρώσουμε για εσάς.
- Αν έχετε προπληρώσει την παραγγελία (Πιστωτικη Κάρτα), ζητήστε μας επιστροφή των χρημάτων (refund).
- Στο Vestimi.gr πιστεύουμε ότι οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
- Έχετε το δικαίωμα να κάνετε άρνηση παραλαβής, αν το μετανιώσετε, όμως:
- Το κόστος της συσκευασιάς, αποστολής και επιστροφής βαραίνει εμάς, για μια παραγγελία που επιστρέφει.
- Γι’αυτό, σε επόμενη παραγγελία σας, θα πρέπει να την προπληρώσετε (Πιστωτική Κάρτα, Κατάθεση) για να σας την στείλουμε.
- Σε περίπτωση που η παραγγελία είναι προπληρωμένη και δεν την παραλάβετε, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων αλλά θα κατακρατηθούν τα έξοδα αποστολής.
- Αν επαναληφθεί, διατηρούμε το δικαίωμα να μην εξυπηρετήσουμε άλλη παραγγελία σας.
- Σε περίπτωση που σε κάποιο προϊόν μας υπάρχει η σήμανση Out of Stock επικοινωνήστε μαζί μας για να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα στον προμηθευτή μας και αν υπάρχει να το φέρουμε άμεσα για εσάς αφού όλοι οι προμηθευτές μας βρίσκονται στην Ελλάδα.